Image

QUICK CONTACT

Servicii de comunicare integrata de marketing

Campanii publicitare

Campaniile publiciare se realizează în funcție de nevoile firmei și de obiectivele ce se doresc a fi îndeplinite. Se pot realiza campanii la nivel locale, regional sau naționale, pentru lansara unui nou produs, pentru creșterea notorietății, pentru îmbunătățirea imaginii brandului etc. Campania în sine presupune întocmira unui plan de acțiune programat în timp și spațiu, privind derularea prin intermediul diferitelor canale media a materialelor publicitare aferente campaniei.

Campanii promotionale

Prin intermediul campaniilor promoționale urmărim, în principal, creșterea vânzărilor pe termen scurt prin acordarea de stimulente clienților finali, astfel încât să încerce sau să achiziționeze un anumit produs. Vă propune diferite tehnici promoționale din categoria PULL sau PUSH. Concepem și implementăm cu succes campanii promoționale, derulând anterior cercetări de marketing experimentale pentru a alege stimulentele cele mai eficiente.
Aceste stimulente pot fi cupoane, reduceri, monstre, oferte specialie, gratuități concursuri sau tombole. Prin intermediul promoțiilor puteți atinge o gamă largă de obiective de comunicare integrată de marketing, fără a aduce prejudicii capitalului de brand.

Campanii de PR

Crearea unor relații mutual benefice între compania dvs. și stakehoderi este o condiție sine qua non a succesului în business. Având o experiență consistentă în domeniul relațiilor publice, vă putem propune campanii de PR menite să îmbunătățească imaginea brandului dvs., (gestionarea relațiilor cu mass-media și a situațiilor de criză, campanii de CSR, organizare de evenimente corporate etc.). Prin intermediul campaniilor de relații publice planificate de BOOM Agency puteți crește gradul de conștientizare pentru produsele companiei, să generați credibilitate și să stimulați vânzările.

Vanzarea personala

În cazul afacerilor de tip B2B, vânzarea personală este de multe ori o componentă centrală a strategiei de comunicare integrată de marketing. Vânzarea personală este o formă de promovare ce se bazează în exclusivitate pe comunicarea directă dintre agentul de vânzări și clientul potențial. BOOM Agency vă poate oferi servicii de training a agenților de vânzări astfel încât, încă din faza de prospectare a pieței până la cea de follow-up, comunicarea să fie una coerentă și unitară.

Campanii de marketing direct

Marketingul direct este o formă de care se bazează în exclusivitate pe comunicarea directă dintre agentul de vânzări și clientul potențial. Având o țintă bine definită și scopul de a genera rezultate măsurabile, această formă de promovare folosește intrumente media personalizate de vânzare precum: corespondența, e-mailul, vânzarea prin telefon, comerțul electronic, etc. Marketingul direct este, deopotrivă, un mod de comunicare, de difuzare de oferte comerciale/promoționale (direct în cutiile postale, prin mailing, brosuri sau cataloage. Marketingul direct folosește intensiv baze de date, iar BOOM Media & Marketing Agency are acces la o bază de date de peste 50.000 de contacte.

Internet marketing

Acest nou canal media prezintă o serie de particularități ce trebuie valorificate: informațiile comerciale ajung foarte repede la utilizatori, cantitatea de informații poate fi foarte mare și este accesibilă unei audiențe largi, însă este perisabilă. Internet marketingul urmărește să atragă audiența către site-ul de comerț electronic sau cel de brand al companiei dvs., și să determine utilizatorii revină, fidelizându-i.

Main menu