Image

QUICK CONTACT

Strategie de marketing

Strategie de marketing: configurarea mix-ului de marketing

Pentru o rentabilitate optimă a investiție recomandăm, dacă este necesar, intervenția la nivelul celor 4 P (Produs, Preț, Plasament, Promovare) din mixul de marketing. În această etapă, strategia de marketing presupune luarea unor decizii cu privire la produs (atât a componentelor tangibile, cât și al celor intangibile), stabilirea nivelului prețului, a rețelei de distribuției și a politicii de promovare. În centrul acestor decizii se află nevoile și dorințele clienților actuali și a potențialilor clienți. Este foarte importantă cunoașterea publicului-țintă. Cine sunt clienții și cine sunt posibilii clienți? Mesajul trebuie transmis direct audienței vizate pentru a fi eficient. Dacă ne cunoaștem suficient de bine clienții vom ști exact cum să construim mesajul adecvat și vom selecta canalele media optime, prin intermediul cărora mesajul nostru va ajunge la ei. Întrucât abordarea noastră este una INTEGRATĂ, considerăm că trebuie să existe o coerență strategică între deciziile asumate pentru fiecare variabilă din mixul de marketing pentru ca rezultatul final să fie cel așteptat.

picture-servicii-1
Main menu